sommar hela veckan

2009-06-22, 08:36:18 / Kategori: Allmänt
natten, tja, den var okej. som vanligt är skrutt pigg och jag trött. hon kravlar runt på golvet och låter högljutt. gulligt, men inte när man är så här trött. kan nån ge mej ett par öronproppar ;)

ny vecka igen. idag ska vi träffa en gammal kompis som jag inte träffat på länge, blir lunch i stan :) ikväll ska oliver ha kalas med ett gäng vilda 9- åringar, full fart alltså :) imorgon kommer min syster upp från skåne och stannar en vecka. på onsdag ska vi till kolmården och på fredag ska vi segla om det är bra väder. jag hoppas ju att vi också ska hinna med nån tur för att titta lite på brudklänningar och så :)

äntligen verkar det vara sommar på riktigt också! sol och varmt ska det vara hela veckan :)




fick den här av Nina :) tack gumman!

Nina

stor kram!



2009-06-22, 10:02:24 URL: http://modesida.blogg.se/

e

å, va roligt me kolmården =) elliott hälsar o tackar så mkt, hoppas allt e bra med er. kramis



2009-06-22, 19:22:39

emelie o elliott

å, va roligt me kolmården =) elliott hälsar o tackar så mkt, hoppas allt e bra med er. kramis



2009-06-22, 19:22:54 URL: http://emlisch.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?