Bästa tjejen

2010-01-14, 17:42:53 / Kategori: Allmänt

Idag lämnade Sven Meja ute hos dagmamman efter fem minuter och hämtade efter lunch. Inga konstigheter alls. Nöjd och glad tjej hade hon varit hela tiden. Det är ju så otroligt skönt att det går bra. Imorgon ska hon även få sova där så får vi se hur det går. Spännande.

Meja sitter i sin docksäng och för en högljudd dialog med nallarna. Så jäkla gulligt. Sven åkte nyss iväg på möte, men innan han åkte så kom han med en kopp te och en påse sura godisar som han köpt på vägen hem :) Är lite smått besatt i surt godis för tillfället så gissa om jag blev glad?

Foglossningen har kommit snabbt nu när jag började jobba. Vi får väl se hur det här slutar :( Har inte lyckats ringa sjukgymnasten den här veckan eftersom jag har jobbat, men Sven får ringa nästa vecka när inskolningen är över. Det behövs.


Emma

Jasså det var en lyxig dagmamma ni har att ni kan lämna Meja över natten snällt ;)



Trist med fogarna :(



2010-01-14, 18:24:57 URL: http://luhanka.se

Sara

tråkigt att den redan kommit. hoppas det inte blir värre.



förstår att det måste kännas jätteskönt att inskolningen går så bra!



2010-01-14, 18:28:34 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Oh då kanske jag får höra det där. :D

Spännande!



Ja, så less på att hon ska vara sjuk nu. :(



Skönt med dagmamma!



2010-01-14, 18:38:18 URL: http://salkert.se

Sandra

Härligt att det går så bra hos dagmamman =)



2010-01-14, 19:14:13



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?