Första dagen avklarad

2010-01-07, 17:18:50 / Kategori: Allmänt

Dagen började illa med att det hade snöat en massa. Det var väl inte så illa i sig, men jag backade fast min bil när jag skulle ut från vår uppfart. Inte så bra. Vi fick inte loss den, men efter mycket lirkande så fick vi ut Svens bil så jag kunde ta den till jobbet. Kom precis i tid.

Dagen har innefattat en MASSA information och lite planering. Imorgon fortsätter planerandet. Det är väldigt rörigt just nu, men det blir säkert bra i slutänden. Tar ett tag att komma in i en ny personalgrupp och ny barngrupp förståss. Ett personalmöte ska dom ha på måndag (???) Inte så bra framförhållning direkt så det kan jag tyvärr inte vara med på, hoppas det löser sig ändå. Jag har nämligen anmält mej till gravidvattengympa och första gången är på måndag. Kan inte missa den. Kan verka larvigt, men med tanke på vilka problem jag hade när jag väntade Meja så känns det viktigt att börja i tid. Andra gånger kan man väl missa, men första...näe.
Är jag larvig??

När jag kom hem så stod i alla fall Sven och min lilla skrutt på uppfarten och väntade på mej. Meja blev glad och jag fick en puss, men sen skulle hon till pappa igen. Lilla knas.



Emma

Svårt, men larvig njaa de skulle jag inte vilja säga, har du satt upp dig på den kursen och betalt så vill man ju framför allt inte missa första gången, men klart personalmötet är ju viktigt med men de kunde de ju som sagt kläckt ur sig tidigare.



Det där med att gå till pappa igen usch det har jag nog tyckt varit det svåraste, jag räckte inte till när hon blev ledsen sånt känns. Men du har varit hemma mkt längre än jag också så dig glömmer hon nog inte så fort :) I morgon med sedan är du ledig igen :D Du får tänka på alla pengar du drar in nu ;)



2010-01-07, 18:04:02 URL: http://luhanka.se

Sara

bra jobbat =)



typiskt med snön. det är sånt där som stressar en så och just första dagen!



tycker inte du är larvig. du kanske kan jobba längre om du redan nu börjar med gympa =)



2010-01-07, 18:15:26 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Emelie, Elliotts mamma

det är väl inte larvigt? hade du problem förra graviditeten så är de ju bra att försöka förbättra de denna gången =) ha en trevlig kväll! kramis



2010-01-07, 18:58:57 URL: http://emlisch.blogg.se/

Lina-La Funkis Villa

Tycker inte alls det är larvigt! Jag skulle oxå gått på gympan.



kram



2010-01-07, 20:48:38 URL: http://linalillalina.blogg.se/

Helen

Vilket härligt välkomnande du fick när du kom hem :D.

Nej, du är inte alls larvig, tycker att dom kunnat ringa dig och informerat om mötet på en gång när dom bestämde tiden, dom har ju ditt nummer, eller hur... det är ju jätteviktigt att du tar hand om dig redan nu tidigt i graviditeten och på så sätt kan du ju både orka jobba längre men framför allt slippa få ont så länge som möjligt.



Sv: vi bor i Övertänger, Enviken det ligger 4 mil norr om Falun mot Bollnäs :D



Ha en skön kväll och hoppas att ni får sova ordentligt i natt med och sen så har du två dagar med mys igen :O)



2010-01-07, 21:16:54 URL: http://tiemsa.blogg.se/

Sanna

Hej væn.



Førlåt att jag inte var vid datorn idag. Søren ær sjuk, så vi skippade middag hos hans førældrar och jag åkte på stickklubb. Kom hem nu vid kl 22.. men vi får høras imorn!. Kramar, Sanna.



2010-01-07, 22:20:34 URL: http://sannanielsen.wordpress.com/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?