Inte bra...

2010-01-08, 07:52:23 / Kategori: Allmänt

Vaknade i natt av att det värkte som tusan i höfterna och svanskotan. Efter en enda jobbdag som inte ens innefattade något jobb med barnen :( Fan. Sjukgymnasten måste ringas på måndag, Sven får helt enkelt göra det eftersom dom har telefontid när jag jobbar.

Lillskruttan har stökat i natt så det är en trött mamma som åker till jobbet idag. Blir förhoppningsvis inte så lång dag. Ikväll sen så ska jag faktiskt in till stan och äta middag med NIna och hennes tjejer för att fira hennes födelsedag. Ska bli superskoj :D

Hoppas ni får en toppenfredag!


Annika

Lycka till på jobbet idag :) Ha en bra fredag!



2010-01-08, 08:23:02 URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Emma

De där satans höfterna, dem är jag också orolig för om man blir gravid igen, kan känna av det ibland långt ifrån det du upplever men man störs ju något enormt då det är över ett år sedan.



Hoppas det går fint idag!! :)



2010-01-08, 08:45:46 URL: http://luhanka.se

Anna

Usch, vad trist! Hoppas att vattengympan kommer att hjälpa dig, och även sjukgymnasten. Fick du problem lika tidigt när du väntade Meja?

Hoppas det gick bra att jobba under fredagen iaf och att ni hade ett riktigt härligt födelsedagsfirande :)



Håller med om att det är trist att opponera. Arbetet jag fick ser efter första kollen ut att vara ett riktigt snyggt gjort arbete men ack så trist att läsa... Å andra sidan kanske hon som läser mitt tänker samma sak, haha. Det är svårt att sätta sig in i en annas persons arbete bara genom rapporten..



2010-01-09, 08:44:33 URL: http://ambi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?