Irriterad

2010-01-29, 18:11:08 / Kategori: Allmänt
Har tyvärr haft en ganska oproduktiv dag på jobbet. Alla är inte riktigt så framåtsträvande som man önskar och det ägnas massa tid åt att diskutera redan bestämda saker. Gaah! Försöker skaka av mej dte nu så jag kan njuta av helgen, men det är svårt när det inte blir som man tänkt sig.

Har i alla fall en mysig helg att se fram emot med mannen och Meja. Lite shopping imorgon hoppas jag och sen middag hos Nina på söndag. Känns som om det var en evighet sen vi sågs senast så det ska bli toppenkul :) Massa bus i snön antar jag att det blir den här helgen med.

Hoppas ni får en mysig fredagkväll!


Nina

det va ju en evighet sen!!!!!!!!!!! men på sön smäller det :D ska bli sååå skoj!



2010-01-29, 20:23:49 URL: http://modesida.blogg.se/

Anonym

usch jobbigt... ja vill ju byta jobb för ja känner att de står lite back ibland oxå. ja tror du har ungefär samma tankesätt som mig om barn o förskolan...



erika



2010-01-30, 12:28:18

Louise&Isabella

Vad för avdelning är du på?? För små eller stora barn?? Tänkte på lyft och sånt. Måste ju bli mer av det på en liten avdeling.



2010-01-30, 13:05:01 URL: http://bebbekarlek.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?