Lång dag

2010-01-12, 20:45:03 / Kategori: Allmänt

Började 8.30 imorse. Kaos. Sen har vi möblerat om lite, hunnit prata så smått och faktiskt fattat några beslut. Kändes bra. 14.00 var det ledningsgruppsmöte tillsammans med en annan förskola, mycket givande diskussioner måste jag säga. 17.30 började personalmötet, och nu för en stund sen kom jag hem. Väldigt lång dag med andra ord. Hann bara träffa Meja 20 min innan jag åkte imorse. Så otoligt jobbigt. Längtar som en tok tills helgen kan jag säga.

Inskolningen hos dagmamman verkar ha fortsatt bra. Imorgon ska Sven testa att lämna henne en liten stund. Jätteläskigt tycker jag det känns. Min lilla tjej är helt plötsligt en stor tjej som ska klara sig utan mamma och pappa några dagar i veckan. Vad hände med min lilla bebis??

Är trött och ska strax krypa ner i sängen. Längtar tills Meja vaknar imorgon så jag får gosa lite :) Mycket gladare känner jag mej idag efter jobbet i alla fall. Ska boka in fler möten med mitt arbetslag inom kort så vi kan prata igenom allt vi behöver prata om bara.

Hoppas att allt är bra med er!


Nina

va skönt att det gick bra idag.. kanske kommer att gå bättre och bättre nu.. ja hoppas det.. för din skull..



ooo ja förstår att du tycker att det kommer att bli läskigt imorrn. håller tummarna att det går bra. du får skriva mig sen och säga hur det gick,



ja på lör kan du få ta med meja å sven ;) annars är det bra.. hehh.. va vill ni dricka till ? förresten. har du provat matyoghurten någon gång? är den fast? eller blir den väldigt lös. om man ska göra tex tzatsiki på den. tror du att det går?



krams



2010-01-12, 21:21:59 URL: http://modesida.blogg.se/

Mamma Russin

hej hej..

hjälp så läskigt och lämna på dagis/dagmamma ... hua. :) men det kommer säkert gå toppen bra,..:) det är oftas vi mammor som oroar oss i onödan,hihi...



stora kramar till er och lycka till imorgon..:)



2010-01-12, 23:13:01 URL: http://enburkrussin.se

Sara

ja oj det var en lång dag! men skönt att det gått bra och roligt att det går bra för Meja också! sov gott!



2010-01-12, 23:28:34 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kicki

Personalen verkar jätte bra :) Kul att det går bra för meja också!



2010-01-13, 11:46:19 URL: http://kicki.webblogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?