Sommarplaner

2012-04-17, 07:09:00 / Kategori: Utflykter
Fick veta förra veckan att jag får vara ledig sex veckor i sommar. Fyra veckors semester och två veckor föräldraledigt. Känns skönt att få en lång ledighet med barnen.

Det enda som verkligen är bokat är Furuvik 2-3 juli tillsammans med Nina och familjen. Vi har bokat safaritält i år igen, och hoppas på samma roliga vistelse som förra året. Ska bli superkul.

Skåne blir det ju såklart med. Mamma och pappa har en sommarstuga på Österlen ett par veckor. Nära underbar sandstrand så där lär vi spendera ett par dagar i alla fall. Kanske att jag och Sven gör som förra året och lämnar barnen nån natt med mamma och pappa. Vi får se, så långt har planerna inte kommit än.

För övrigt hoppas jag på fint väder så vi kan vara ute med båten, sola och bada massor. Meja säger att hon ska lära sig simma utan armpuffar i sommar.

Hur ser era sommarplaner ut?

Amanda

Vi kan som vanligt inte planera något alls utan får ta allting lite som det kommer. Lite tråkigt, speciellt när man hör vad alla andra planerar för kul med sina barn till sommaren, men jag är glad om vi bara får vara friska. OM Ludwig mår bra och tillfälle ges så ska vi ta en dagstur till Kolmården med barnen. Både Ludde och Leo gillar djur och det ligger ju inte så himla långt hemifrån så det skulle dom gilla. Annars blir det nog mest bada, busa, sola osv. Kanske att vi kan slå upp ett tält och Ludwig kan få sova ute med någon av oss också. Det gjorde jag och mina syskon när vi var små och det var ju himla spännande kommer jag ihåg! :) Små saker, men roliga saker!



2012-04-17, 08:29:27 URL: http://creyla.blogg.se/

En pojkmammas vardag - Tävling i bloggen !!

Jag ska vara ledig heeela sommaren med mina pojkar!! Och semesterplanen är att fara till östersund (bara 13 mil från oss) och bo i stuga några nätter. Känns lämpligt och bra :)

Kram



2012-04-17, 08:35:38 URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Russin

hej hopp..

skönt med lååång sommarledihet.. :)



Stina kommer vara ledig hela sommaren, gubben har 3 veckor sem i sommar + 1 vecka i slutet av maj då vi åker till grekland.. jag kommer jobba lite då och då men 2 veckor ledigt tillsammans ska vi.. Vi har ju mycket lediga dagar i veckor så det blir rätt mycket ledigt tillsammans ändå.. :)



vi kommer vara vid sommarladan mesta delan, haha.. inte så oväntat kanske. ;)



kramisar



2012-04-17, 11:24:54 URL: http://russinsdagbok.se

Sojkas Framtid

Ja det är jätte skpönt, så det är fritt fram att anvädna alla varckra smycken! ;)



Kram!



2012-04-17, 13:41:30 URL: http://www.sojkasframtid.se

jessica

Åh så härligt att ha så många veckor tillsammans med barnen :D



2012-04-17, 16:39:58 URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?