badtjejen

2009-01-31, 16:01:11 / Kategori: Meja 0-6 mån
inatt var det som vanligt igen. skrutten sov gott, åt en gång och sov igen :) sen har hon varit på gott humör idag som vanligt. äter bra gör hon varje dag nu så jag hoppas att hon har gått upp ordentligt i vikt nu när vi kommer till läkaren på tisdag. stora tjejen ska ju på tvåmånaders kontroll :) fattar ni att det var sålänge sen hon föddes??

igår kväll badade vi som vanligt. det är så fantastiskt att se hennes miner i badkaret. hon tycker att det är såå skönt. varje gång hon kommer nära vattnet med munnen så gapar hon stort stort. knasfröken. plaskar gör hon också ibland nu, man märker verkligen att hon börjar bli lite större :)

Anonym

en sån sötnos, hon tränar antagligen på att likna en guldfisk ;) kram



2009-01-31, 17:44:16

Anonym

Ja jag märkte det nu. Fattade inget? Konstigt ?? Får man inte heta samma namn längre :P Men få se om de fortsätter i morgon. Men riktigt konstigt är det iaf.



2009-01-31, 22:58:19

miraz

Vad mysigt det ser ut. Jag ska bada tillsammans med Maksim för första gången ikväll har jag tänkt. Vi får se om han tycker det är lika mysigt...hoppas! :)



Ha en skön söndag.



2009-02-01, 10:04:11

´lilla m

att det redan gått två månader är ju sannslöst!! =) men så härlgit samtidigt! o jag tror som du, när man har dom i sin famn så glömmer man alla krämpor L ..eler jag hoppas iaf:p



57dgr kvar nu=)



kra t dig o sötaste meja



2009-02-01, 16:03:56 URL: http://blogg.aftonbladet.se/22531

Anonym

Naaw gud va sööt, tror jag dör:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?