feberfri igen :)

2009-03-21, 09:40:32 / Kategori: Allmänt
febern släppte igår kväll igen. skrutt sov mellan kl 12.15 och 16.00 så hon sov väl bort febern :) hon var inte sitt vanliga jag under kvällen, men i morse var hon pigg och glad igen. skönt att det inte var mer varaktigt. sov ganska bra gjorde hon också, men någon som sov ännu bättre var jag :) jag somnade redan tjugo över åtta, och har bara kort vaknat till de gånger som skrutt har varit vaken i natt. för första gången på länge känner jag mej lite utvilad :)

idag sägs det att det ska bli sol. hmm. i väntan på solen ska det i alla fall städas, och sen ska vi gå en lång promenad i det (förhoppningsvis) fina vädret. veden ska också staplas in, sen ska det mysas eftersom vi inte hann det igår när jag somnade och meja var sjuk.

hoppas ni får en bra lördag!


Kicki

va skönt att hon är feberfri igen! :)



ja en röd är ju nästan lika bra som rosa :)



2009-03-21, 13:45:55 URL: http://kicki.webblogg.se/

Anna

Vad skönt att febern försvann så fort och att hon är pigg igen :)



2009-03-21, 20:37:52 URL: http://ambi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?