hektisk dag

2009-03-07, 16:01:56 / Kategori: Allmänt
vi som skulle ta det lugnt. blev inte riktigt så. jag kom på att vi måste fixa dörrarna på ovanvåningen nån gång med. dom är nämligen korkbeklädda och urfula. nu skulle man ju kunna köpa nya dörrar om det inte vore så att det inte görs dörrar i den storleken längre. alltså skulle då karm och allt behövas bytas. dyrt! nu är korken avriven och dörrarna spacklade. vi har också hunnit handla färg så jag kan måla sen nån dag när meja sover :)

nu ska vi gå ut och ta hand om veden, meja har nyss somnat så lite hinner vi väl. jag orkar ju ändå inte bära så himla mycket så det blir säkert lagom tills hon vaknar. sen blir det god middag, biffar med bearnaisesås och sallad till :) mums! har vant mej vid min nästan kolhydratbefriade kost nu så det funkar riktigt bra!
vad gör ni andra idag? blir det melodifestivalen i kväll eller? 

Sara

japp melodifestivalen ikväll såklart! vi ska snart åka till mina svärföräldrar.



2009-03-07, 17:14:25 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Sandra

Ja melodifestivalen blev det, och tacos! Duktiga ni var igår :)



2009-03-08, 08:38:46

Sanna

Jag missade melodin. sov från halv 8 nær søren gick till 1 nær han kom hem, var vaken nån halv timme och sen sov jag till nu vid strax føre 9. det ær inge skojs att vara sjuk..=(



men tur i oturen att det kom den hær helgen och inte næsta. Før aldrig att jag flyger magsjuk igen.



2009-03-08, 09:16:39 URL: http://sannanielsen.wordpress.com/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?