min duktiga tjej

2009-03-26, 18:19:02 / Kategori: Meja 0-6 mån
meja mår mycket bättre, lite snorig men med lite tur är det borta imorgon kväll :) humöret har varit på topp hela dagen, sovit lite mer än vanligt kanske. vi gick en promenad i det underbara vädret, och meja var vaken 40 min av promenaden. sittdelen är verkligen toppen. där satt hon och tittade på mej och omgivningen och var hur nöjd som helst.

hon har lärt sig något nytt idag :) lägger man henne på mage så drar hon in benen och upp med rumpan. som en larv ungefär. säkert förflyttar hon sig två mm varje gång. i eftermiddags så höll hon på i tjugo minuter och lyckades faktiskt förflytta sig en liten bit framåt. det är min duktiga tjej det!

Emma

Tack! Jag tror att jag lär sakna den sen med.. Men det dröjer nog ett litet tag ;) Nu vill jag bara kunna röra mig lite igen.. :) Hur är det med er?

Kram



2009-03-26, 20:34:53 URL: http://guppyfisken.bloggagratis.se

Jessica L

Åh va kul :) va duktig hon är som förflytta sig framåt :) Kul.. hur gammal är din dotter?



2009-03-26, 21:19:35 URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Helen

Vi har oxå bytt till sittdel till våran Tindra, född 081226, och hon tycker oxå bättre om den. Vilken jättesöt liten tjej du har. Och superduktig som redan kan flytta sig framåt :D



2009-03-26, 22:58:32 URL: http://tiemsa.blogg.se/

miraz

Vad roligt att sittdelen fungerar :) Hur gör du för att få det att fungera? Bullar du upp med kuddar och sånt som stöd? Hasar hon inte ner? Vill gärna ha tips, tror Maksim skulle gilla att sitta och åka vagn.



Kram!



2009-03-27, 14:09:17



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?