ingen feber

2009-05-29, 07:19:32 / Kategori: Allmänt
somnade redan 20.45 igår, så skönt det var :) meja somnade 19.30 så hon var också trött. första vakningen kom vid 01, så fyra timmars ostörd sömn fick jag, helt underbart ju! sen somnade hon om snabbt och sov till 04, jag sov lika gott jag :) 04.50 snabbvakning och sen 05.50 vaknade hon för morgon. antagligen mest för att hon var supersnorig igen då. ingen feber idag i alla fall, skönt det. om man jämför med tidigare så är jag ju nästan utvilad...eller...nä förresten...

idag jobbar i alla fall sven hemma, och då blir det inte lika intensivt med meja eftersom han kan ha henne inne på kontoret lite emellanåt. storhandling står också på schemat, alltid lika kul, eller? men trots allt så är det ju roligare att storhandla än att behöva handlar typ varje dag. och mycket billigare blir det ju.

i helgen ska det ju bli toppen toppen väder :) sven är lite sugen på att segla lite, men vi får väl se. imorgon är det storträff med en del av tjejerna från "vimedbarn" sajten, och jag är sugen på att gå på det. det är ju i alla fall tre med lika gamla barn som meja. vi får väl se, det mesta hanlar faktiskt om huruvida jag får sova eller inte. inte så kul att träffa en massa nya människor när man känner sig lätt zombielik...

Sara

skönt att febern har gett sig. Hoppas den inte kommer tillbaks!



2009-05-29, 09:17:49 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Veronica - mamma till Denver

nej, natten gick inte bra alls faktiskt, trots att J sov så vaknade denver 120 miljoner gånger (minst!) och det enda som hjälpte honom att somna om var att amma -suck- Jag fick ta in honom till mig vid ett, men inte sov han bättre för det =/ så jag hoppas han kan sova bättre i natt så man har energi i sthlm ;)



skönt att ni har fått sova bättre i natt iallafall och att febern är borta=)



2009-05-29, 10:42:33 URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Linda

hehe ja jag har också gjort det men eftersom han e på jobbresa tom lördag så tror jag inte det blir ngt av det. snyft

ska ni också gifta er nästa sommar? Tyckte jag läste det någonstans... grattis i så fall, vad roligt!



2009-05-29, 10:48:13 URL: http://familyspace.blogg.se.

elin

Jaa Thea älskar att bada! :) Hon skriker & tjoar hela tiden och skvätter som en tok.. Så härligt att se dom ha sådär kul tycker jag! Litet bryt mot det vanliga i vardagen liksom..



Ha en trevlig helg! :)



2009-05-29, 10:49:42 URL: http://pumanan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?