Barnfri tid

2009-10-16, 07:26:04 / Kategori: Meja 6-12 mån

Hann inte uppdatera något mer igår. Vi hoppade över Öppnis och åkte för att träffa Sanna vid lunch istället. Käkade lunch och pratade en massa :) Gick sen runt och tittade i affärer, finns så otroligt mycket fula kläder just nu, till vuxna menar jag då. Till Meja hittade jag som vanligt massor som jag skulle vilja köpa, speciellt ett set på POP, men det tillåter inte ekonomin just nu tyvärr.

Sen åkte vi hem hit, fikade lite, jag gjorde mej i ordning och vi busade en massa med Meja förståss :) Igår reste hon sig själv för första gången utan stöd! Två gånger på raken, utan problem :) Vid 17 åkte vi tillbaka in till stan, utan barn, och åt middag. Indiskt, och det var så gott. Åt helt för mycket som vanligt. Tog en promenad och sen gick vi på bio. Såg Äntligen midsommar som var helt okej, men ingen toppenfilm direkt. Mycket ovanligt för mej att vara upp så sent :) Har sovit gott i natt kan jag lova!

Saknade Meja massor, men det är ändå rätt skönt för man kan ju slappna av på ett helt annat sätt när inte hon är med. Tjejesnack i massor behöver man ju också då och då ;)

Återkommer med bilder lite senare. Hoppas ni får en fin fredag!


Sanna

Stort Tack før igår! Det var jættemysigt med en heldag. Hoppas vi kan gøra det snart igen!



2009-10-16, 07:40:48 URL: http://sannanielsen.wordpress.com/

Johanna ♥ Minna

har inte sett den än, ska se den på lördag :)

krama



2009-10-16, 08:28:51 URL: http://salkert.se

Sara

va mysigt det låter med lite barnfri tid =)



2009-10-16, 09:24:08 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Sandra

Härligt med en tjejkväll!



Kram



2009-10-16, 09:58:59

Anonym

coolt bara sådär rakt uppochner på golvet??? :D erika



2009-10-16, 15:29:38

Anna

Skönt med lite barnfri tid och underbart med bättre nätter som jag såg i tidigare inlägg :)

Vad duktig Meja är! Alexander reste sig utan stöd för första gången igår och jag var så glad att jag fick se det! :)



2009-10-17, 13:48:28 URL: http://ambi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?