Sovmorgon

2009-10-25, 10:03:24 / Kategori: Allmänt

Just när man trodde att omställningen till vintertid skulle betyda tidig morgon här hemma så blev det tvärtom. Mejan sov först hela natten 19.00-06.30, var vaken en kortis, fick välling och sov vidare till 8.30. Helt underbart! Nu busar hon med Oliver där nere, Sven och Oscar gör frukost och jag slappar. Mår inte så bra idag heller så det är en rättvis fördelning.

Igår blev det inte mycket nytta gjord. Jag tog det lugnt och myste med Meja här hemma. Killarna hade en toppendag i globen och var supernöjda när dom kom hem. Valde att hoppa över babysimmet eftersom jag mådde dåligt så förhoppningsvis så kan vi återbada på onsdag istället. På eftermiddagen var vi ute en stund och Meja fick inviga sin vinteroverall. Passade riktigt bra så för mycket får hon inte växa i vinter ;)

Idag ska vi åka iväg en runda på loppis hade vi tänkt. Skulle vilja hitta en fisher price telefon till Meja, ni vet en sån där man själv hade som liten. Det är nog ungefär vad jag orkar idag. Sven ska måla också och så ska det mysas.


Mycket koncentrerad på rutchkanan


På promenad med moroten i högsta hugg :)


Sara

jag hittade en fisher pricetelefon på bytardagen igår. perfekt att köpa begagnat! Här fick vi oxå sova idag, som att de vet att klockan ska ställas om!



2009-10-25, 10:22:10 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Helen

Vad skönt med sovmorgon :D



Så söt hon är där hon sitter i rutchkanan :D, en sån måste vi köpa till våren haha:

Hoppas du kryar på dig :D



2009-10-25, 11:43:57 URL: http://tiemsa.blogg.se/

E.K - Mamma Till Alicia

Skoj med loppis :) Hoppas du hittar något fint fynd.



2009-10-25, 17:15:10 URL: http://eekk.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?