Solig söndag

2010-08-01, 15:32:24 / Kategori: Allmänt
Äntligen lite sol igen.

Förmiddagen och lunchen spenderades hos Svens syster med familj. Mycket trevligt. Dom har en 3,5 åring som Meja är lite imponerad av. Massa roliga leksaker har han också som dom bråkar om. Meja tycker just nu att allt är hennes, så hon går runt och säger den är min om ALLT. I alla fall han dom ha en hel del kul tillsammans med. Supergod lunch fick vi med. Kycklingwraps. Perfekt när det är varmt ute.

Nu ligger jag här och vilar lite. Mamma, pappa och syster dyker väl upp om nån timme eller så. Dom har hyrt en stuga den kommande veckan en bit härifrån. Imorgon kommer killarna med så det sulle ha blivit lite väl trångt om dom bodde här. Kul att ha dom nära ett litet tag i alla fall. Får se vad vi hinner för skoj i veckan :)

Nu vaknar lillskrutten. Dags för mys.

Veronica - mamma till Denver

skönt med lite sol=) här har det regnat hela dagen... =(

haha, Denver har också kommit in i en fas där allt är hans... "minin!" säger han ;D



2010-08-01, 18:51:39 URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Underbara "MIN" åldern ;) Skönt att Edvin passerat den och faktiskt (ibland) kan tycka att det är ok att dela med sig :) Mys att din familj kommer med! Kramar



2010-08-01, 19:45:22 URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Jag gick upp 19 kilo och har 5-6 kilon som inte alls vill försvinna av sig själv märker jag...så det är nog bara att börja promenera massor igen ;)

Kramar



2010-08-02, 11:50:47 URL: http://edvinsmamma.wordpress.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?