Vårt 2011

2011-12-31, 06:59:00 / Kategori: Allmänt
2011 var året då Meja slutade med napp och nattblöja, och enligt henne själv blev en stor tjej. Under sommaren övade hon på att simma, och på att hoppa från kanten. Segla, bada och att vara ute var det bästa. Hon firade sin tredje födelsedag, och började intressera sig för bokstäver. Lärde sig skriva sitt namn, och första bokstaven i alla familjemedlemmars namn med.

2011 var också året då Alvin lärde sig krypa, stå, gå och springa. Han firade sin första födelsedag och skolades in på förskolan. Han började prata, och upptäckte glatt hur bra det är att kunna kommunicera med ord. Han lärde sig att säga NEJ till storasyster när hon tar hans saker, och han lärde sig att man kan ha väldigt roligt ihop med syrran med.

2011 för oss vuxna i familjen innebar första nätterna borta från barnen. Bara vi vuxna i lugn och ro. Jag slutade min mammaledighet och började jobba igen. Vantrivdes på jobbet och sökte ett nytt jobb. Fick det jobbet och börjar i mars 2012. Vi firade också vår första bröllopsdag, och förundrades över hur fort tiden gå när man har småbarn.


Alvin 1 år 15 juli


Meja 3 år 5 december


GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR VI ER!!

Anna

Vilken härlig summering av året :) När man ser det så så inser man att det hinner hända en del på ett år!



Gott nytt år och hoppas det blir ett bra år :)



kramar



2011-12-31, 08:38:12 URL: http://ambi.blogg.se/

Helen

Härligt år ni haft :D



Gott Nytt År.



Kramar



2011-12-31, 11:30:52 URL: http://tiemsa.blogg.se/

Sara - Mamma till Max 3 år

Ja jag är nöjd med tunikan/klänningen. Nästan så jag är sugen på att beställa en till i annan färg. Har du fått din pippikofta än?



Jag kommer inte ihåg om jag önskat er gott nytt år! annars så gör jag det nu: GOTT NYTT ÅR!



Kram



2012-01-02, 19:42:47 URL: http://sarasrum.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?