Redan några favoriter

2011-03-17, 16:11:00 / Kategori: Tävlingar/Samarbeten
Produkterna från SebaMed har använts flitigt här hemma sen vi fick dom. Några mer än andra. Den stora favoriten så här långt är Baby Cream. Huden blir helt otroligt mjuk av den. Inte kladdig som en del krämer är utan den går fint in i huden. Dryg är den med så jag gissar att den kommer at räcka länge. Jag är också otroligt glad för att den är helt parfymfri så mina barn kan lukta som barn och inte en massa parfym. Det här är en produkt som helt klart kommer att köpas i framtiden.

En annan favorit är deras Shampoo. Inte använt så många gånger än för det behövs ju inte så ofta. Dock så är Meja expert på att kladda mat i håret så ibland behövs det ju. Håret blir i alla fall jättemjukt och lättkammat. Precis som alla övriga produkter så är den parfymfri.


Sandra

Kul att dom verkar bra. Kanske blir det en sån hudkräm nästa gång då =)



2011-03-17, 19:54:41

Mamma Russin

hej hej..

ja jag tycker att pajdegen blir lite som vanlig.. om man förgräddar den ordentligt och inte fyllningen är för rinnig..



dock ger sojamjölet en viss smak.. men jag börjar gilla den.;)



kramisar



2011-03-17, 20:27:45 URL: http://enburkrussin.se

Josefine

Ja, hyfsat i alla fall. Vi har ju inte varit sen 1,5, så det ska bli riktigt spännande!



Det verkar vara väldigt olika från landsting till landsting. Har hört andra som även går på 2-års kontroll. Trist att ni har så himla långt emellan kontrollerna! :-/



2011-03-17, 21:36:27 URL: http://josselyn.blogg.se/

Nina

se om vi hörs imorrn innan du åker. annars så hoppas ja flygningen går super å att ni får kanon härligt.



kramis!!!!!



2011-03-17, 22:25:45 URL: http://deliciously.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?