Snart helg

2012-04-26, 20:55:49 / Kategori: Allmänt
Veckan närmar sig sitt slut. Två kvällsmöten, en gårdsstädning och en vernissage för föräldrarna på jobbet är avklarad. Helt slut är jag kan jag lova. Det bästa är att imorgon så blev heldagsmötet för förskollärarna ändrat så det slutar redan 14.30. Underbart att jag får min tidiga fredag ändå!



Inför helgen är allt fixat tror jag. Klänning, skor och accesoarer. Känns bra. Är ganska nöjd för en gångs skull. Hämtar upp Nina på vägen in. Lunchen börjar 13 så vi är väl där en liten stund innan. Sen lär det vara fullt upp hela dagen. Lunch, mingel, föreläsningar och utställare. På kvällen middag såklart. På natten ska det sovas.

Sen hem efter frukost på söndag. Har fått ledigt på måndag så det blir verkligen långhelg. Underbart. Om nu bara Alvin kan tänka sig att sova så kanske man kan vara lite utvilad sen. Hoppas jag på för mycket? Ja antagligen, men hoppas får man ju...

Vad har ni för planer för långhelgen?

Emma

Låter som en härlig helg! Här blir det trädgårdsröj om Jamie tillåter ;) Vi ska iaf få fint väder (man kan ju hoppas det stämmer) så det är härligt. Snart så är väl de flesta träden gröna också! Hade varit underbart! :) Kram



2012-04-27, 12:27:35 URL: http://emmakjellstrand.blogg.se/

♥ Sojkas framtid ♥

Men åh var det du!!! :) Varför sa du inte! :) Jag kopplade inte att det var du ju!

Kramis!



2012-04-29, 21:39:33 URL: http://www.sojkasframtid.se

✫Familjen Bus✫

Superfin!!



2012-05-08, 13:43:39 URL: http://familjen-bus.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?