Lite svar på era frågor

2012-03-20, 19:10:41 / Kategori: Allmänt
Finns inte så mycket tid för bloggen just nu. Fullt fokus på nya jobbet, och på att få vardagen att fungera som den ska. Ska försöka svara på lite av era frågor om nya jobbet här i ett inlägg tänkte jag.

Dom första fyra dagarna har varit toppenbra. Jag känner att jag har hamnat på rätt ställe. Dom tre kollegorna på avdelningen verkar bra, och dom har en välorganiserad verksamhet. Jag jobbar nu med 16 st barn födda 2008 och 2009. Har haft fyra roliga dagar på jobbet, vilket jag inte haft på gamla jobbet på hela terminen. Stor skillnad med andra ord.

Jag har gått upp en del i arbetstid igen och jobbar nu 87,5% precis som jag gjorde större delen av hösten. Det blir lite testperiod nu under våren, och om det känns som att det inte fungerar så blir det 75% till hösten igen. För våra barn betyder det ungefär två timmar mer i veckan på förskolan. 8.30-15.30 kommer dom att gå måndag till fredag. Tror och hoppas att det kommer att fungera bra.

Hoppas allt är bra med er!

maria

Vad skönt att du trivs!



2012-03-20, 19:31:04 URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Helen

Å vad roligt att du trivs och mår bra nu på jobbet :D. Är så glad för din skull, det är ju precis så där man ska känna för sitt jobb :O).



Vilka bra tider dina barn har, måste vara skönt att få komma hem så tidigt om dagarna. Tindra går ju lite längre mån - tors och så är vi lediga varje fredag men ibland så undrar jag om det inte vore bättre att jobba/gå på dagis varje dag men lite kortare. Problemet vi har är ju att vi har en timmes resväg (enkel resa) så det ger henne bara 1 timmes kortare dagar och alla dagar, eftersom det då skulle vara jag som hämtade alla dagar :/



Kramar



2012-03-21, 12:59:50 URL: http://tiemsa.blogg.se/

Sandra

Skönt att det går bra på nya jobbet =)



2012-03-21, 20:10:58



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?