glädjande

2009-04-12, 12:32:37 / Kategori: Allmänt
har fixat färdigt min deklaration så jag kan skicka den på tisdag :) det glädjande var att jag inte alls behöver betala in så mycket som jag trodde. nu kunde jag istället sätta in en del av det på bröllopskontot, och en del av det kan vi använda till att fixa på huset. det är inte jättemycket pengar men ändå. kul att veta att det finns pengar att fixa lite för. rik blir man ju inte av att vara mammaledig direkt.

nu ligger jag nerbäddad i min säng igen med galen mensvärk precis som igår morse. skit. har tagit lite värktabletter så jag hoppas det släpper snart så jag kan gå ut och njuta av solen. man vill ju inte missa en sekund av det här underbara vädret!

Emma

Bröllopskontot ja. Som sagt man blir inte rik av att vara mammaledig. Så skönt när det någon gång blir lite över så man kan spara till något kul :)



2009-04-12, 13:23:51 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Ciliah

Skönt att deklarationen gick bra:)



KRAM



2009-04-12, 16:05:07 URL: http://ciliah.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?