låter som en bil och skrattar samtidigt :)

2009-04-02, 12:28:43 / Kategori: Allmänt
träningen var superjobbig idag. vet inte om det var för att jag är så trött, men jag tror att hon hade ökat takten lite. lagt till några nya övningar hade hon i alla fall :) skrutt somnade i bilen på väg hem och sov sen vidare i babyskyddet så jag både hann duscha och äta lunch. väldigt skönt. jag plockade fram hennes mat och precis då vaknade hon, perfekt.

så nu har hon också ätit. mycket som vanligt, palsternacka och morot är nog hennes favorit faktiskt. ska göra lite egen mat till henne i helgen, känns väldigt oekonomiskt att hålla på och köpa. dessutom får man en massa burkar som man måste gå och lämna. extra jobb i onödan helt enkelt.

nu sitter skrutt i hoppgungar och försöker låta som en bil samtidigt som hon skrattar och snurrar runt. solen har kommit fram så vi går väl ut om en stund och gungar lite i gungan. måste också kolla om det finns några vårblommor i trädgården. det är ju första våren här och snön har ju äntligen försvunnit :)

Katja

Så duktigt du är som tränar så flitigt!! Får ställa mig på crossen ikväll, dax att komma igång igen :)



2009-04-02, 13:14:06 URL: http://lillagrodden.wordpress.com/

emelie o elliott

har du åkpåse i liggdelen? bara nyfiken =) Ja, då kan man nog med gott samvete låta honom få ha på sig kodräkten i fleece från hm idag då. Han ligger o sover i den nu ute i trädgården. Han är ganska varm av sig annars så ska nog gå bra. Synd bara att den börjar bli för liten :( får nog kika på nån jacka. hihih..va roligt att hon kan sitta i hoppgungan. Händer ju så mkt me dom nu varje dag de små skruttarna =) Roligt. Hoppas ni får en trevlig eftermiddag i solen. kramis



2009-04-02, 14:36:09 URL: http://emlisch.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?