lilla mejan :D

2009-04-20, 20:52:55 / Kategori: Allmänt
älskade ungen kissade och bajsade just ner sin pappa :) så går det om man ska vara nakenfis. hihi.

vi har haft en dag med toppenväder, en liten båttur och en massa promenerande. jag är helt slut nu. vi skulle ju inte promenera så mycket idag, men jag det blev visst så ändå. imorgon ska vi i alla fall åka på utflykt så då blir det en del bussåkande :) vila för trötta fogar.

meja är helt otroligt duktig. jag hade aldrig väntat mej att det skulle gå så bra att resa med en liten bebis. mesta tiden är hon glad och nöjd i sin vagn. emellanåt sitter hon lite i bärselen för att hon inte ska tröttna.  hon charmar ALLA vi träffar. ler, skrattar och är en riktig sötnos.

jag börjar faktiskt längta hem lite. borta bra, men hemma bäst säger man ju. det stämmer. det är mysigt med semester, men hemma är alltid hemma. förstår ni vad jag menar?


miraz

Hemma är alltid bäst, tycker jag - men man behöver ju ibland resa lite för att inse det :)



Hur många dagar är kvar på semestern?



Åh, vad Meja är duktig!!



2009-04-21, 07:54:50



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?