meja upptäcker naturen

2009-04-12, 20:35:05 / Kategori: Meja 0-6 mån

värken gick över så jag kunde tillbringa resten av dagen med familjen i solen. en underbart slö dag måste jag säga. skrutt har varit på bästa humör så det har blivit mycket bus. vi låg på en filt på gräsmattan en stund, och tänk vad mycket det finns att upptäcka utomhus! gräset blev både uppryckt och smakat på :) inte vidare gott var det dock, lilla skrutt, en riktigt ful grimas blev det. vi fick oss ett gott skratt :)

nu ikväll har vi grillat ute och suttit i uterumet och ätit. kändes nästan som sommar. underbart. nu resten av veckan verkar det dock som om det ska bli sämre väder igen, dock inget regn som tur är :)


Amanda

Vilken underbar bild. ^^



Ludwig är 16 månader. Tiden bara springer iväg. Jag tycker han föddes alldeles nyligen.



2009-04-12, 20:44:22 URL: http://creyla.blogg.se/

Amanda

Tänk va spännande med en helt ny värld att upptäcka!!



2009-04-12, 20:54:36 URL: http://glantan.blogg.se/

Ciliah

Vad fin bild! Vi får väl se här om lilla M behagar vara vaken och kanske kolla läget lite imorgon istället ;)



Denna grav. var den absolut värsta av alla tre. Mådde illa de fyra första månaderna (har inte mått spec illa de andra gångerna) och från v 15 hade jag problem med fogarna. I vecka 22 kunde jag knappt gå, men sen började jag på yoga och då blev det lite bättre i alla fall.



2009-04-12, 22:42:06 URL: http://ciliah.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?