ny vecka

2009-04-06, 08:32:27 / Kategori: Allmänt
idag är det dags för BVC, tänkte att vi skulle promenera dit vilket tar typ 50 minuter. det är strålande sol och vindstilla ute, kan det bli bättre? frågan är bara om meja tycker att det är roligt att promenera fram och tillbaka. det är ju roligt att sitta och titta men inte hur länge som helst. får väl ta bussen hem och det krisar antar jag. ikväll ska jag träna, aerobics tror jag det blir.

resten av veckan innehåller mammagruppsträff imorgon och baby power på torsdag. jag hoppas också att den innehåller en massa fint väder så man kan vara ute och fixa lite i trädgården :) på lördag är det påskmiddag hos svens föräldrar också. tja, en ganska lagom vecka helt enkelt :)



Emma

Nej, men dom är överallt ändå. Innan jag flyttade hit så trodde jag att dom höll sig till Malmö och där nere, men nejdå.. Småland är bombat med danskar. Tyskar också för den delen. Men danskarna tar mycket plats. Vet en som köpte hus o flyttade permanent med barn o allt. Hon PENDLAR till jobb varje dag... Snacka om att hon knappt hinner träffa sina ungar. Bo i Småland och jobba i Danmark verkar inte vara en bra kombination. Fast vad vet jag? :D



Hoppas att ni har det bra idag! Kram



2009-04-06, 08:44:42 URL: http://guppyfisken.bloggagratis.se

Emma

De är bara att åka iväg :D Allt är ju på kvällstid så då tar ju Jimmy hand om Ebba =) Så det funkar fint :D Sedan byter vi av så ger han sig ut och springer hehe :P



Men de kanske går så smidigt för Jimmy är ju hemma hela dagarna vet ju inte hur de funkar om han jobbar som vanligt folk hehe.



2009-04-06, 09:29:25 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

emelie o elliott

hihi..jovars..väldigt tjock =) ser ut som att ni kommer få en riktigt bra o trevlig vecka. kramis



2009-04-06, 09:41:11 URL: http://emlisch.blogg.se/

Nina

när hade ni det?

längtar tills nästa månad då det är vår tur :D



dagen igår va helt ok. hur hade ni det?



hoppas det går bra hos bvc :D



2009-04-06, 10:42:25 URL: http://modesida.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?