tappade hjul...

2009-04-19, 18:17:27 / Kategori: Allmänt
jaha då har vi överlevt en hel dag med vår lite trasiga vagn. dagen bjöd på en del skratt gällande detta, både från oss och andra :) vagnen är ju fortfarande ganska stabil med bara tre hjul (en emmaljunga city cross) och när sven kör den så trycker han ju dessutom ner hantaget lite så att trycket på framhjulen inte blir så stort. helt plötsligt så rullade det ena hjulet framför oss *skratt* himla tur att det inte var i en rulltrappa :)

ett annat tillfälle ropar någon plötsligt på sven. då har han tappat hjulet och gått vidare kanske tio meter utan att märka det :) tror ni vi hade mycket åskådare? jag skrattade i alla fall så jag inte visste var jag skulle ta vägen. efter det var vi tvugna att hålla lite bättre koll på hjulet. galet, galet.

annars har vi haft en bra dag om man bortser från lunchen som var skitäcklig. sven tyckte nämligen att vi skulle äta tjeckisk mat till lunch, och vi valde nog fel kan man säga. superväder och lagom varmt har vi haft i alla fall. bilder kommer när vi är hemma igen :)

Emma

Hahahaha :P Vilken dag :P



2009-04-19, 20:17:16 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

miraz

Tjeckisk mat...då tänker jag på en inte så tilltalande soppa med klimp som vi blev bjudna på överallt under vår resa till Prag. Alla ville bjuda oss (fotbollslaget som var på träningsläger) på typisk tjeckisk mat och det kändes pinsamt att vi inte uppskattade den. Till och med jag, som aldrig är tjinkig med maten, hade svårt att få i mig den. Illa!



2009-04-19, 20:40:57

Nina

usch då. är en emmaljunga vi har. man vill ju veta att den håller. å dem på flyget har ju en tendens att bara kasta på saker å ting. men trist ändå att det gick sönde sådär..



låter ändå som om ni hade en bra dag =)



2009-04-19, 21:33:09 URL: http://modesida.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?