deppdag

2009-04-29, 09:40:01 / Kategori: Allmänt
natten, ja jag vet inte, men kul var den inte. varför vaknar hon hela tiden? hon är ju inte hungrig. fick i alla fall sova till åtta sen vilket är ovanligt, så jag antar att skrutt också var lite trött nu på morgonen. fick frukost på sängen när jag vaknade. lyxigt så här en vanlig onsdag :)

känner mej deppig idag. hatar den här satans foglossningen som aldrig verkar ge sig. jag vill börja träna som vanligt, kunna gå långa promenader utan att få ont. tänk om det aldrig försvinner, man läser ju om såna kvinnor ibland. hur går det med jobbet då? hmm, som sagt deppdag :(  tur att man har sin underbara lilla älskling att gosa med. ja och sin stora underbara älskling som fixar och donar <3

sanna

det känns snart bättre syster yster!!! Lite sol på näsan och en skrattande bebis så kommer snart dagen bli tipp topp!! stor kram



2009-04-29, 09:46:07

Sara

usch inte roligt att det inte släpper. Jag trodde sånt försvann så fort man fött barn. suck!



apropå bil så är det passat vi kollade på igår och det en av de bilarna vi håller utkik efter. De verkar rymliga men ändå smidiga och de drar inte alltför mycket i bensin, eller? har ni kopplat ur airbagen för att kunna ha bilbarnstol där framme?



2009-04-29, 09:49:36 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Amanda

Tack tack hälsar Oscar!



2009-04-29, 10:22:12 URL: http://glantan.blogg.se/

Maria & Oliver

Usch det låter jobbigt. Hoppas det går över snart så du slipper ha ont.



2009-04-29, 10:23:06 URL: http://mariamedfamilj.blogspot.com

Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Väcker du henne samma tid varje morgon, för våran lilla tös vaknade ju också tusen gånger på natten och var knappast hungrig ens hälften av alla dessa gånger.

Sen började jag att köra stenhårt på att gå upp klockan åtta.

Och så gav jag mat.

Sen somnade hon nästan jämt efter det i början, men det gjorde ingenting.

Det tog iaf inte många veckor innan hon lutade att vakna många gånger på natten, då vaknade hon bara 1 gång vid sex för då var hon hungrig. Då började jag kolla exakt hur mycket mat hon fick i sig på en dag och gav henne efter det lite mer.

Och vipps så sov hon till klockan 08.00 när vi övriga går upp =)



Jobbigt med foglossningar, jag har också lite problem fortfarande. Främst vid långa promenader.

Du får ingen sjukgymnastik då?



Hoppas in dag blir bättre. Tur att du har gullungen =)Kram



2009-04-29, 10:30:24 URL: http://theans.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?