Bra start på veckan

2009-08-31, 07:42:18 / Kategori: Allmänt

Älskade ungen sov som en stock fram till 04.15, och hur mycket jag än buffade henne så ville hon inte somna om. Gav upp till slut vid 05 och gav henne lite välling trots att hon inte ska få nån mat på nätterna. Undantag måste man ju göra. Sen sov vi gott vidare fram till 07.15 :) Även jag sov hela natten förutom dom 45 min hon var vaken.  Bästa natten på länge, känns som en underbar start på veckan!

Idag ska vi iväg och träffa Malin och Nikolas. Blir en promenad nere i hamnen och sen lunch på fiket där. Vädret ser ut att vara okej så kanske kan man sitta ute. Om Meja sover något i eftermiddag ska jag hinna skriva lite i hennes album med har jag tänkt. Resten av veckan har vi massa planer som det ser ut just nu i alla fall. När det är små barn inblandade så ändras planer fort emellanåt.

Hoppas ni har fått vakna upp till en bra måndag med :)


Sara

Va skönt för dig! Alltid skönt att få en bra start på veckan =)



2009-08-31, 09:15:00 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Nina

skönt att det började ok iaf. såklart man får göra undantag! :D



vi ska ta det lugnt idag. får se om ja åker upp till globen en snabbis. beror på ork. annars så ska ja slänga in en tvättmaskin och plocka undan lite. sen är det fotboll senare i eftermiddag som ska kollas på :P



känns bara så skönt att inte ha någe inplanerat idag. super!



hoppas ni får det mysigt nu å att ni slipper blåsten och regnet.. krams



2009-08-31, 10:23:56 URL: http://modesida.blogg.se/

Amanda

Vilken bra start! Låter som ni har en härlig dag framför er med.



Hoppas ni får en fin promenad.

Kram



2009-08-31, 11:47:27 URL: http://creyla.blogg.se/

Amanda & Oscar

Ja Oscar börjar bli lik sin mor, somnade 23.30 och vaknade 10.10 :) Så vi har också haft en bra start på veckan! Kram på er :)



2009-08-31, 13:52:07 URL: http://glantan.blogg.se/

Anonym

har hänt mig nån gång varannan vecka ibland mer att elton vill ha lite välling vid typ den tiden, då har kanske den dagen krävt mer energi, han har bajsat mer eller ätit mindre. vem vet men klart undantag behövs



kram erika



2009-08-31, 15:52:09



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?