Gnälldagen

2009-08-03, 18:10:07 / Kategori: Allmänt
När pappa åkte till jobbet imorse så blev det lite olyckligt för pappagrisen. Som tur var gck det snabbt över. Efter det har jag ägnat dagen åt att roa en liten skrutt som inte har velat göra i princip nånting. Inte bada (??) inte leka med rutschkanan, inte busa helt enkelt inte var ute alls.

Dessutom så var ju katten tvungen att väcka henne när hon väl sov, man kan ju bli galen för mindre :(

Inne har hon gått med på att spela piano och bygga lite med klossar. Ganska kämpig dag med andra ord. Så fort Sven och killarna kom hem så blev hon överlycklig. Så jäkla nöjd är hon med att ha folk omkring sig. På onsdag blir det nog rytmik för oss så hon får träffa lite andra barn. V 36 börjar öppna förskolan sin verksamhet i Gustavsberg får nog ta och gå dit med henne sen ibland med.

Som toppen på den här dagen så hade jag sönder min telefon *SUCK*  Nu saknar jag telnr till en massa människor.

Nu ska vi i alla fall ha en trevlig kväll med måndagsmys eftersom killarna kom idag. Imorgon måste ju bli en bättre dag helt enkelt :)

Kicki

Klart jag redan har :) har läs om hur duktig din tjej är som sover själv i eget rum och knappt vaknar på nätterna! Vi bor ju bara i en 2a, finns inga 3or i dom områdena vi vill bo.. så de är bara att vänta. Men så fort vi fått en 3a hamnar Kevin i eget rum :)



2009-08-03, 20:24:37 URL: http://kicki.webblogg.se/

Kicki

jag glömde skriva en mening..



att jag tror att det är jätte bra både för barnen och för de vuxna att barnen kan sova i eget rum(när de kommit upp i den här åldern) så man inte stör varandra på nätterna :)



2009-08-03, 20:25:26 URL: http://kicki.webblogg.se/

sofia - mamma till maksim

Tråkigt att hon inte var sugen på bus, lek och bad - låter ju lite olikt henne. Hoppas det var en engångsföreteelse.



Ska jag och Maksim komma till er snart? När passar det?



Kram!



2009-08-03, 21:24:59

Mamman till lilla farbror Melker.

Åh tack :)! Idag mår jag mycket bättre, så det var nog bara nått tillfälligt. Tossingarna har hållt sig i gipset än sålänge i alla fall, hoppas dom inte glider mer så vi måste åkas in. Skulle kännas lagomt onödigt när vi endå ska få skenorna på torsdag morgon.



Ha en härlig dag :)!





2009-08-04, 08:15:42 URL: http://normalsaltad.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?