God morgon

2009-08-06, 08:38:20 / Kategori: Allmänt
Natten var faktiskt helt okej :) Lilla fröken var vaken tre gånger mellan 20.30 och 08, alla gångerna var det bara att stoppa i nappen så somnade hon om :) Jag började natten inne hos Meja för att Sven skulle få sova, men vid 03 flyttade jag in i sovrummet igen för det var så obekvämt och hon vaknade ju ändå inte. Man undrar ju dock vad som är skillnaden? Varför sov hon helt plötsligt okej i natt?

Ute är det superväder redan :) Sven jobbar hemma och har bestämt sig för att han har tid att gå till stranden vid lunch. Han ska sen iväg på möte ikväll så det är ju perfekt med lite sol och bad där emellan :) Blir väl ner till hans föräldrar antar jag. Oscar var där nere och badade igår, tydligen var det nästan 25 grader i vattnet. Passar mej perfekt!

Ni undrade om trappor hemma förresten. Ja, vi har en trappa, som har grindar både uppe och nere. Hon har klättrat ett par steg i den nån gång under övervakning men inte mer...

Veronica - mamma till Denver

skönt med en lugn natt=) och att åka och bada, jag vill också! men jag får nöja mig med bowling ;)





2009-08-06, 09:13:51 URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

sofia - mamma till maksim

Vad skönt att hon sov bra - ja, man kan ju undra vad som leder till en bra respektive en dålig natt...ingen aning.



Vi har provat att lägga Maksim i vagnen på kvällen och han somnar och sover bra en halvtimme...sen vaknar han och är hysteriskt ledsen. Så reagerar han inte när han sover i vagnen på dagen. Då vaknar han och försöker sätta sig upp för att se vad som pågår utanför vagnen. Vet inte varför han blir så ledsen, men jag misstänker att det har att göra med att han är supertrött - det är ju hans nattsömn och den ska ju helst inte avbrytas efter en halvtimme.



Ska kolla bil till på torsdag, ser fram emot att träffa er igen :)



Kram



2009-08-06, 10:22:07

jessica

Skönt att hon bara vaknade 3 gånger :) Härligt med att åka och bada, de har jag gjort för sällan detta år.. men jag måste ju bada lite mer.. man är för himla dålig åå de numera. Kram



2009-08-06, 11:40:37 URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

CiliaH

Även i Skåne är det härligt väder.



Hoppas ni har det bra idag.

Kram



2009-08-06, 13:32:31 URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Mamman till lilla farbror Melker.

Tack gumman, det gick superbra :D!



2009-08-06, 14:09:19 URL: http://normalsaltad.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?