Ny vecka, nya tag...

2009-08-24, 07:46:00 / Kategori: Allmänt
Måndag - Fika med Robban inne i stan
Tisdag - Promenad med Malin & Nikolas
Onsdag - Träffa Jessica & Isabelle 
Torsdag -
Hagaparken
Fredag -
Lördag -
Fira Svens pappa
Söndag -

Ja, en del inplanerat :) Nästa vecka börjar Öppna förskolan för terminen också så då kan man gå dit och leka. Meja kommer älska sångstunderna. Hon gillade dom i våras, men nu är hon ju större och känner igen fler sånger. Sven jobbar tre kvällar den här veckan, tråkigt som sjutton, men skönt att jag har saker inplanerade på dagarna i alla fall :)

Ska ta och ringa min husläkare idag också. Väntar på att telefontiden ska börja bara, får hoppas att jag lyckas komma fram. Telefontiden blir ju full så jäkla fort. Behöver något mer smärtstillande än alvedon när höfterna/bäckenet är som värst, och även kanske få lite råd om vad jag ska göra. Håll tummarna för att jag kommer fram.

Nina

tack. ja hoppas det med. messar dig sen.. ska vara där om en timme. krams



2009-08-24, 09:17:08 URL: http://modesida.blogg.se/

Sara

Skönt att ha lite inplanerat. Min vecka är tom. Och lär väl inte fyllas på så mycket heller eftersom Max är förkyld!



Lycka till med läkarsamtalet.



2009-08-24, 09:34:45 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Amanda

Ni har en del att göra i veckan ser jag. ^^

Jag har häcken full idag men sen är det lite lugnare igen.

Hoppas ni får en fin måndag!

Kram



2009-08-24, 09:46:10 URL: http://creyla.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?