Skitnatt och nya skor

2009-08-05, 12:24:15 / Kategori: Shopping
Natten, tja, den var skit :( I natt får jag nog flytta in och sova på Mejas rum så Sven får sova lite. Han har ju faktiskt ett jobb att sköta på dagarna. Nu har skrutt äntligen somnat för sin förmiddagssvila (?) Att hon somnar så här sent betyder att hon bara sover en gång idag, vilket hon har gjort dom två senaste dagarna med. Är det inte lite tidigt att sluta sova flera gånger om dagen? Ja,ja skrutt gör ju allt på sitt vis.

Under förmiddagen har vi gungat massor, det är verkligen en favorit för Meja :) Med posten idag kom skorna som jag köpt på Tradera till henne. Superfina, luktade fortfarande nya till och med. Känns som ett bra köp. Kostar nya runt 500 kr, fick dom för 135 kr inkl. frakt :) Bra i storlek var dom också såvida inte hennes fötter börjar växa jättefort. Givetvis provades skorna och hon gick fram och tillbaka på garageuppfarten ett par gånger. Tydligen var skorna sköna :)



Ikväll ska vi iväg på middag till två vänner med lite större barn. Passar killarna perfekt, och Meja gillar ju alla barn oavsett ålder :) Skönt att komma bort på middag med och bli lite bortskämd. Kan behövas när man är så här trött.

Emma

oj vilka fynd du gör på tradera. Jag vågar inte haha:P Jag är lite "rädd" för begagnat :P



Skönt bli bortbjuden!! =)



2009-08-05, 13:07:01 URL: http://www.gaffelroad.wordpress.com

Mad

Vilka fina skor! =)



2009-08-05, 13:46:24 URL: http://mamamad.se

jessica

jätte fina skorna är :) och rött som är så himla fint.. verkligen vilket fynd du gjorde :) Så söt hon är cokså :) kram



2009-08-05, 15:34:43 URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Erika

går hon nu eller?



2009-08-05, 16:15:41 URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Veronica - mamma till Denver

jättefina skor!



jag funderar också på om jag ska flytta in i denvers rum ;) om det inte bättrar sig. han verkar ju vilja ha nån nära hela tiden och att låta honom sova i våran säng är livsfarligt nu, han har redan kravlat av den två gånger =(

hoppas våra skruttar kan sova ordentligt snart!=) kramar



2009-08-05, 18:25:42 URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Anna

Vi har en madrass stående mot väggen i Alexanders rum så när han krånglar extra mycket lägger jag mig på golvet i hans rum. Känns bra för då kan man antingen sticka in handen mellan spjälorna och lugna honom och är han jättekrånglig ändå kan han ligga bredvid mig för då blir han alltid lugn. Behöver inte oroa mig att han ska krypa ur sängen heller :)

Alexander sover en gång mitt på dagen ganska ofta numera. Tycker det är kanon för han sover då minst en timme mitt på dagen och på en timme hinner man en del. Är nog inte för tidigt :) Å andra sidan har ju vi två bebisar som alltid sovit lite så de kanske kommer tidigare med bara en sovstund då?



Våra nätter är fortfarande jobbiga. I natt dock var en riktigt bra natt från Alexanders håll. Synd att man själv blir pigg på morgonen trots lite sömn och inte kan somna om.



2009-08-07, 05:57:25 URL: http://ambi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?