Mindre än en vecka kvar

2009-12-18, 07:49:55 / Kategori: Allmänt

Gådagen blev inte alls som jag trodde. Ringde ju VC och frågade om Mejas fot och vi fick en tid kl 15. Under tiden åkte vi till Malin och åt lunch jag och Meja. Tydligen var det mer spännande där än hemma för helt plötsligt dög det att gå igen. Avbokade läkartiden, bara dumt att springa där i onödan ju. Så vi åkte hem och väntade på att Sven skulle komma och ta över så jag kunde åka för min spruta. Tyvärr fastnade han på motorvägen eftersom det var låååånga köer av någon olycka så det blev ingen spruta. Såg dock att den 4 januari har dom öppet med, så då får jag smita dit.

Idag ska vi iväg och handla lite mat och lite julklappar är tanken. I eftermiddag ska Sven och killarna åka skridskor, och sen blir det julgransköp på vägen hem. Jag och Meja får väl busa lite i snön här hemma. Ikväll ska det alltså pyntas gran och sen mysas i nya soffan :) Bilder på den kommer i helgen. Känns som om det blir en bra dag idag. Vad hittar ni på denna snöiga fredag?


CiliaH

Hej vännen, här blir det lite shopping med sonen innan han sticker hem till sin pappa sen ska jag shoppa klart de sista julklapparna när vi skiljts åt ;) Sen får det klart bli lite snölek i eftermiddag :D Det gäller ju att passa på när vi nu har snö i Skåne...



KRAM



2009-12-18, 08:25:21 URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Sara

Vi ska inhandla de sista julklapparna idag. Max och jag ska möta upp kompisar på köpcenter här i närheten. men innan dess ska Max vaccineras mot svininfluensan för andra gången.



Hoppas ni får en bra dag =)



2009-12-18, 09:42:13 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kicki

Jo det är mycket som händer nu. Njuter så gott jag kan :)



Nu är det fixat, satte även in kort i menyn på sidan =)



2009-12-18, 14:29:14 URL: http://kicki.webblogg.se/

Kicki

Va knepigt.. hoppas den vita bakgrunden fortsätter att synas den har synts hos mig hela tiden.



Skönt att mejas fot vart bättre av sig själv :)



2009-12-18, 19:04:13 URL: http://kicki.webblogg.se/

sofia - mamma till maksim

Vad skönt att foten verkar bättre :) Lät läskigt att inte veta riktigt hur illa det är. Även om man säkert förstår att det inte är brutet så är det ju hemskt att se sitt barn ha ont.



Du kastade ut frågan vad vi gör idag. Nu är det kväll. Maksim sover. En vän till oss och hennes lilla dotter kom över på lunch och fika. Hennes sista dag som mammaledig (har semester över jul) sen är det tillbaka till verkigheten för hennes del. Jag börjar jobba 1 februari. Boris har precis åkt in till akuten med sin mormor som i värsta fall hade en hjärtinfarkt igår natt och i bästa fall hade någon form av astmaanfall (hon har inte astma vad vi vet...). Läskigt! Hon pratar bara ryska så Boris behövs både som tolk och stöd. Hoppas allt går bra.



Nu ska jag kolla Tradera och några andra bloggar, sen är det natti natti. Kram!!



2009-12-18, 21:21:28

Lina-La Funkis Villa

Hej!



Ja, nu är det inte långt kvar till jul! Så tråkigt när man ska flytta mitt i och inte kommer att pynta något men nästa år ska det bli jul i nya huset!



Ha en härlig helg!



Kram



2009-12-18, 21:51:06 URL: http://linalillalina.blogg.se/

Helen

Skönt att det vänt och att hon går på foten igen :D



Ha en skön helg :D



2009-12-18, 23:58:09 URL: http://tiemsa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?