alla hjärtans bebis :)

2009-02-14, 17:19:44 / Kategori: Allmänt
    

dagen till ära så hade meja på sig bodyn med hjärtan som hon fått av sin mormor i morse. sen dess har hon bytt kläder två gånger men en stund var hon hjärtfin i alla fall :) robban var här och fikade och han hade med sig en nalle till meja och en blomma till oss :) första gången han träffar sötnosen. hon var på charmerande humör och skrattade massor. hon gillade hans tröja som var randig och studerade den noggrant.



oliver med vagnen nere på isen :) han är väldigt mån om att meja har det bra och kollar till henne då och då trots att jag går med henne hela tiden. en omsorgsfull storebror :)

emelie o elliott

nämen. har meja en storebror? de visste inte jag =) vilken mysig dag ni verkar haft, cool vagn me tycker jag. vi har likadan fast i svart o beige. kramis



2009-02-14, 19:31:32 URL: http://emlisch.blogg.se/

Katja

Sötnosen! Ja Tuva fick sova i sin hjärtpjamas natten till idag eftersom det är alla hjärtans dag =). En sån fin nalle också! Hoppas att er dag varit fin :)



2009-02-14, 20:17:19 URL: http://lillagrodden.wordpress.com/

Anna

Vad fin hon var i hjärtbodyn :) Jag hoppas ni hade en trevlig Alla hjärtans dag.



2009-02-14, 23:23:51 URL: http://ambi.blogg.se/

Veronica

Kul att de andra barnen gillar att dom fått en syster.

Min lilla är min sambos första men jag hade hennes storebror sen ett tidigare förhållande. Och han har halvsyskon i sin tur åt andra hållet också.

Rätt vanligt idag.

Min bror är jätte glad och stolt över sina syskon och lägtar efter vårt kommande också.Kul



2009-02-15, 14:39:04



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?