bebisrytmik

2009-02-06, 09:00:07 / Kategori: Allmänt

igår förmiddag var min plan att meja skulle sova innan vi åkte iväg så att hon skulle vara pigg och glad. så blev det självklart inte. hon var ganska trött och grinig när vi satte oss i bilen eftersom hon varit vaken i en och en halv timme redan. hon sov dock en liten stund i bilen, men blev så klart gnällig när vi kom fram och skrek/gnällde en liten stund. så fort vi satt oss ner runt de färgglada filtarna och dom började sjunga så blev hon helt tyst och väldigt förundrad. hon tyckte att det var superkul :) låg och log, skrattade och myste :) bebisrytmik kommer det att bli varje vecka för oss :)

dagen idag, hmm, vädret suger och jag har ont i magen :( vi får väl se om det går över. tänkte promenera med malin och sussie i eftermiddag, så att man får lite sällskap och omväxling men då krävs det att magen blir gladare igen först.

ha en bra fredag allihopa :)


Emma

Jaa det är helt otroligt skönt :D Man blir lite orolig när man vaknar om hon lever eller så men haha :P Skönt få sova ut riktigt ordentligt ibland :)



Tack detsamma! :)



2009-02-06, 11:41:58 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Patricia

Hej!

Dom köpte jag på Tradera lite billigare =) från affären PippiLotta. Men man kan gå in på deras hemsida (http://www.pippilotta.se) och beställa. Tror dom kostar 49:- st. Riktigt bra är dom tycker jag.



2009-02-07, 15:27:20 URL: http://tricias.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?