bra start

2009-02-13, 11:30:41 / Kategori: Allmänt
kvällen igår fortsatte gnälligt och skrikigt :( natten blev dock bra hon somnade vid 22 vaknade och åt vid 4.40 och sov sen till 8. skönt! det är lite gnälligt fortfarande men inte alls som igår, så vi hoppas på det bästa :)

själv har jag börjat dagen med att åka och träna för första gången på ett år typ :) sven jobbar hemma idag så då kunde jag lämna meja med honom. inte för att jag tror att han fick så mycket gjort eftersom lilla fröken vill underhållas mest hela tiden men ändå. det var skönt att komma till gymmet igen. jag cyklade i 20 min och crosstrainern i 25 min. kände mej superduktig och kommer säkert att ha träningsvärk imorgon. blev glad att upptäcka att jag hade mycket bättre kondition än vad jag trodde. skönt att alla promenader gjort nån nytta :)

dagen idag fortsätter med storhandling om en halvtimme. inte så kul, men nödvändigt. sen tänkte vi gå ner till svens föräldrar och åka skridskor. killarna kommer ju idag så det är ju roligt att göra något. annars blir det mest datorspel för deras del.

ha en bra fredag allihopa :)

Katja

Skönt att komma iväg o träna lite! vi har en crosstrainer hemma så jag får väl ta tag i träningen jag med...



Ha en mysig fredag :)



2009-02-13, 17:38:34 URL: http://lillagrodden.wordpress.com/

miraz

Wow, vad duktig du är!! :) Bra kämpat!



Vi har köpt hem en crosstrainer som jag testade för första gången idag. Passade på medan Maksim sov i soffan - det blev inte mer än 15 minuter, men OJ vad skönt det kändes i alla fall. :)



2009-02-13, 21:44:49

Emma

Åhh. Har du börjat träna nu :D Längtar tills jag varit på efterkontrollen så man kan köra igång igen också :D Skönt med träningsverk ;P Känns det man har tagit i iaf :D

Ha en bra dag!



2009-02-14, 10:04:38 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?