morgonens shopping

2009-02-24, 12:22:42 / Kategori:
packade in meja och vagnen i bilen när det var dags för henne att sova och åkte till köpcentrat. lyckades köpa skjortor till killarna.se bild nedan. det är tunna tunna ränder av rött i dom som inte syns på bilderna, och mejas klänning är ju blå och röda så dom kommer att matcha lite :) hoppas att killarna tycker att dom är bra! blev ett sett med tröja och byxor till meja med, kommer bild på dom senare. inte för att hon egentligen behöver men jag kunde inte låta bli. köpte färg för att göra slingor i håret, vi får väl se när jag har tid med det, innan dopet ska det bli i alla fall!
 Bild från Lindex Shop Online

på panduro köpte jag figurstansar och papper ( tack emelie för tipset) nu måste jag bara stansa ut en massa figurer men jag får väl göra lite varje dag. servetterna till dopet kom igår också :) jättefina var dom och sven tyckte det också, han visste ju inte hur dom såg ut :)

mat har vi bestämt oss för, den behöver bara beställas på måndagen samma vecka. tårtor funderar jag på att baka själv, inget avancerat, men vi får se. det vore ju lite kul, mamma och syster får väl hjälpa till i såna fall (eller hur?) vi har okså bestämt vilka psalmer vi ska ha men inte ringt kantorn och frågat om i får ha sången vi har valt. tja, det mesta är klart :) känns skönt!

emelie o elliott

hehe.varsegod =) va kul att man kunde hjälpa nån,hihi! vad blir de för mat till dopet då? kramis



2009-02-24, 13:37:36 URL: http://emlisch.blogg.se/

Emma

Ohh det lät bra det :D

Funderar också på om man ska göra något kul till dopet, vi har tänkt trycka fottryck på pappersdukarna vi ska duka med men det kan ju bli ett evighetsjobb också känns det som haha..



Fusk ni får ha ensam dop, Nu blir jag ännu mera sur på våran kyrka haha :P För de har dopen samtidigt för att det ska bli mer folk så deras statiskt ser större ut. Luredrejare de där inom kyrkan :P



2009-02-24, 14:17:03 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Emma

Jaa, jag har funderat lite på dem också :) Hur lång tid tog det för dig att få dem? Lite blommor ska man kanske ta hitta och ha på borden :) Och papptallrikar måste inhandlas. Smidigt smidigt :D



2009-02-24, 14:53:35 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Emma

Okej det var ju inte så farligt då ska jag nog ta beställa såna snart :)

Nej inte hemma vi ska ha det i församlingsgården så skönt slippa dra hem allt folk. För kommer alla så är vi runt 50 stycken. Inte bra dessa moderna förhållande när mamman och pappan skiljer sig haha man blir så många :P för de enda vänner vi bjudit är de som blir faddrar.

Hur många blir ni?



2009-02-24, 15:17:35 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Emma

Vet inte hur det blir med det riktigt imed vi är två barn som döps och det är vanlig gudtjänst också. Får väl se vad han säger när vi ska träffa honom. Han sa inget i telefonen om vi ville göra något speciellt så ingen aning om hur det funkar.



Hur ska erat gå till?=)



Okej jaa de kanske ha porslin här med ska också hämta nyckeln på fredagen :D



2009-02-24, 15:47:48 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?