skrik och gnäll

2009-02-12, 16:14:16 / Kategori: Meja 0-6 mån
tur att jag fick en stund hemifrån i morse när jag var hos frisören för sen har det inte varit så kul här hemma :( meja är jättegnällig. vill inte sova, inte äta, och när jag väl fått i henne mat så blir hon två sekunder senare galet arg och skriker tills hon kräks. stackars liten. jag vet inte vad som är fel. ont i magen verkar hon i alla fall inte ha så det är ju alltid nått. nu har hon till slut efter typ två timmars skrikande somnat i sin vagn här brevid. jag håller tummarna för att hon inte är på väg att bli sjuk :(

Amanda

Usch det är så hemskt när de skriker och man inte vet vad det är för fel. Oscar har skrikit och gnällt hela kvällen. Så fort jag har släppt honom så har han börjat igen.



2009-02-12, 22:50:02 URL: http://glantan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?