jävla foglossning!!!

2009-01-28, 09:22:31 / Kategori: Allmänt
när meja var ute så hoppades jag att foglossningen skulle vara ett minne blott. de första veckorna kändes det bra, lite ont i svanskotan emellanåt bara. det kunde man ju överleva. den senaste veckan verkar dock foglossningen förvärrats drastiskt och jag har superont emellanåt  :( :( ska det vara så här?? jag har ju en tid hos läkaren om tre veckor så jag får väl fråga då om det inte gett med sig innan.

dagen idag innehåller promenad och fika hemma hos en av tjejerna i mammagruppen. får väl ta det lite lugnt med promenerandet sen, men idag vill jag gärna vara med så man lär känna dom andra mammorna :)

Sara

Usch vad tråkigt!! hoppas verkligen det ger sig och att du kan njuta av dagen ändå =)



2009-01-28, 09:50:52 URL: http://sarasrum.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?