inatt sov skrutten 6 1/2 timme!

2009-01-25, 13:05:51 / Kategori: Meja 0-6 mån

i natt sov skrutten riktigt bra. somnde vid nio, fick lite extra mat vid 22.30 i sömnen och sen sov hon till 5.10 :) :) åt mycket och sov till 7.30. synd bara att hennes mamma och pappa inte sover lika bra bara. jag har blivt så van vid att hon vaknar vid tre och ska ha mat så att jag vaknar då automatiskt. hoppas det snart ändras igen. man måste ju passa på att sova när skrutten gör det :)

nu har vi precis varit ute på en lång promenad i regnet :( är det för mycket begärt att det är antingen vinter lr vår? nu känns det ju som höst igen. höst fast med isbana på marken så att man knappt kan gå. blää!


Anonym

Ja, førstår att det ær jobbigt. Hær ær det grått och uppehåll. Næstan att føredra æn regn och is. Men jag skulle gærna vilja ha snø iaf en gång till i år.

Vi var oxå ute på promenad idag. Jætteskønt, men nu ær jag trøtt och fryser..



2009-01-25, 16:15:38 URL: http://sannanielsen.wordpress.com/

malin, "lilla m"

ville bara säga hej=) o hoppas ni mår gott.



kramar



2009-01-26, 10:11:36 URL: http://blogg.aftonbladet.se/22531



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?