utmärkelse :)

2009-01-29, 19:31:47 / Kategori: Allmänt
fick en utmärkelse av Emma, tack gumman :)


"Your blog is fabulous!!"


Regler:
lista 5 saker du inte kan vara utan o ge vidare utmärkelsen till 5 bloggvänner

saker jag inte kan vara utan;
1. Meja- vad vore livet utan min sötnos? Hon hör ihop med oss ju :)
2. Sven - egentligen delar han ju förstaplatsen med Meja. Älskar dej sötis!
3.Familj och vänner- det var nog mer än en sak, men ändå :P
4. Telefonen
5. Datorn

Sanna - sötaste vännen om livet med mannen och djuren :)
Åsa - duktiga tjejen i kampen om vikten
Amanda - två veckors övertid, och nu är bebis nog här :)

sen alla ni andra som läser och skriver är såklart också värda den här!



Anonym

Varsegod :D Hoppas allt är bra med er :)



2009-01-29, 19:49:36

Sanna

Tack gumman! Vad jag saknar dig!

Ja, magen var verkligen stor, ær så ledsen før att jag inte kunde se den på riktigt.

Magen var stor men Meja ær søtare=) Och henne har jag ju iaf træffat=)

Kram på er!



2009-01-29, 22:01:45

Sanna

Tack gumman! Vad jag saknar dig!

Ja, magen var verkligen stor, ær så ledsen før att jag inte kunde se den på riktigt.

Magen var stor men Meja ær søtare=) Och henne har jag ju iaf træffat=)

Kram på er!



2009-01-29, 22:02:16



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?