semester

2009-07-03, 09:03:42 / Kategori: Allmänt
mulet ute, sven sover, meja sover. det är helt tyst och lugnt i huset, väldigt skönt faktiskt :) meja vaknade tidigt imorse igen, verkar vara en ny vana. sven gick upp med henne idag igen trots att jag erbjöd mej. nu sover dom ju gott båda två så det verkar ju vara okej ändå. kanske ska jag ta och fixa lite frukost tills dom vaknar. idag är sista dagen innan svens semester börjar. antar dock att de blir en del jobb de närmaste veckorna ändå. telefon och mail menar jag. bara han är hemma så är jag nöjd :)

semestern i år bestå av en vecka i skåne, lite segling, en tur till kolmården och en massa fint väder hoppas jag :) vad ska ni hitta på i sommar?

meja hade förresten tre fästingar på sig igår. usch och blä! fästingar är verkligen bland det äckligaste som finns, speciellt när dom sprider en massa sjukdomar. lite orolig blir man ju  när meja får så många. fast i och för sig så får dom ju aldrig sitta länge, jag kollar ju henne ofta.


Emma

Låter som en kanon sommar ju :D

Vi ska inte göra så jätte mkt mer än åka till Bulgarien typ. Men det räcker nog hehe. Nästa år får man börja göra sånt man själv tycker är kul typ kålmorden, andra djurparker. m.m m.m allt som finns för barn som man nu har en ursäkt att åka till :P



2009-07-03, 12:55:14 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

E.K - Mamma till Alicia

sv: åh så skoj. Kolmården vill vi gärna åka till någon gång också, men det blir en bit att åka :)



2009-07-03, 17:12:20 URL: http://eekk.blogg.se/

sofia - mamma till maksim

Näe, äckliga fästingar!! Usch, håll er borta! Här är det mest mygg som stör just nu.



Semester för oss blir några dagar på Öland hos ett par vänner och sen några dagar på Muskö hos några andra vänner. Annars kommer sommaren bestå av renovering, bygga friggebod och hålla hårt i pengarna :)



2009-07-03, 21:21:03

jessica

Åh härligt med semester och mysigt att somna om igen :) jaa fyyy för fästingar, va ska vi med dem till?? dem gör ju ingen nytta alls.. kram



2009-07-03, 22:40:59 URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?