tråkväder

2009-06-03, 08:55:32 / Kategori: Allmänt
det här vädret gör att man blir på lite sämre humör känner jag. var är min sol? idag är en sån där dag när det känns jobbigt att röra sig ur sängen. natten var okej, två nappistoppningar och en matning, men det kunde ju vara bättre. lillskruttan är i alla fall på strålande humör som vanligt, tur det!

vi ska snart iväg på babysim så jag hoppas att mitt dåliga humör går över, just nu känner jag inte ens för att bada. det som är så kul. i eftermiddag ska jag träffa malin och hennes nya lilla bebis. det ser jag i alla fall fram emot så hoppet är inte helt ute om att det ska vända för humöret :) tänk en alldeles liten bebis, mycket mindre än vad meja nånsin var. mysigt :) ska bli spännande att se vad meja gör när hon träffar en sån liten med.

Anna

Vädret är verkligen skittråkigt nu.



Vad avundsjuk jag blir på dig som ska träffa liten bebis! Förhoppningsvis får ju iofs jag det med på fredag :) Vilken stor bebis man själv kommer ha bredvid.



2009-06-03, 09:16:31 URL: http://ambi.blogg.se/

Anki

Tack för gratulation på min födelsedag, jag hade en kanondag. Hoppas att allt är bra med er



2009-06-03, 14:33:08 URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag

Nina

ja kan inte hitta min kalender! morr! ja lägger alltid bort den nu för tiden! hemskt. ska leta så gott ja kan. det ja däremot vet om nästa vecka så är ja ledig på mån, tors å fre. va ja vet, osäker.



veckan därpå är ja upptagen på ons som ja vet.



men vi måste ju kolla vädret med. är det som idag är det ju inte skönt att gå på skansen. så kallt. å när kan veronica?



2009-06-03, 16:16:20 URL: http://modesida.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?