trött som tusan

2009-06-11, 07:54:01 / Kategori: Allmänt
en enda sak kan sägas om den här natten - skit! redan vid 12 började hon strula, och sen fortsatte det fram tills hon tyckte det var morgon vid 06.40 :( idag är jag så trött att jag vet inte var jag ska ta vägen. kan inte skruttungen börja sova ordentligt snart? varför sover hon inte?

idag ska vi i alla fall träffa nina och theo vid lunch för en liten shoppingrunda, eller i alla fall för att titta lite :) inte så att man är så galet rik på mammapengar direkt. polarn och pyret har ju börjat sin rea så där kanske det kan få följa med något hem. såg på deras hemsida att den röda skaljackan vi vill ha är nedsatt till halva priset... 

in på barnens hus sa jag också och kolla vad en sån grind vi vill ha kostar. vi har ju en uppe, men det börjar bli dags för en nere med. och skåpspärrar är ju slut typ överallt så det ska jag också se om dom har.

hoppas ni får en fin dag!

CiliaH

Hmmm, måste nog kolla Polarns sida en runda här med :) Hoppas att ni får en bättre dag än vad natten varit.



Kram



2009-06-11, 08:46:54 URL: http://ciliah.blogg.se/

Kicki

Vi har köpt skåpspärrar på IKEA, dock har vi varit för lata för att sätta upp dom än :)



2009-06-11, 09:35:39 URL: http://kicki.webblogg.se/

erika

jag lider med dig...... själv har de hållt i sig sen den första hela natten. men han vill ju nappen osådär men han äter inte på natten. jag proppar han ne mat på dagarna typ



hur ser mejas mattider ut på ett dygn? jag ger

7. nan ca 100

9. halv burk frukt eller halv banan

11. 1 burk köttpure + halv burk frukt

14. fruk + lite nan

17. gröt + frukt

20. nan 200



så ser de ut för oss just nu



kram



2009-06-11, 09:42:52 URL: http://taby.blogg.se/

erika

när kan man börja med nattvällnig? o välling över huvudtaget?



har du ammat lr när slutade du med ersättning?

knaske ska prova gröt ja me kl 9 istället för frukt



2009-06-11, 09:59:04

Sara

jag var på ikea igår och skulle ha skåpspärrar men slut! blir så irriterad. behöver verkligen ha det nu. men då är det alltså inte bara här det är slut.



konstigt att hon inte sover. hungrig kan hon ju inte vara iaf.



2009-06-11, 10:06:05 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Anna

Usch, man blir helt matt av sådana där nätter. Det händer ju väldigt mkt i utvecklingen nu så kanske det? Tycker det verkar vara många som har jobbiga nätter nu som har bebisar i samma ålder. Hoppas du får en riktigt mysig dag och att du blir piggare av det och att du får sova i natt.



2009-06-11, 12:01:02 URL: http://ambi.blogg.se/

sofia

Nej, vilken jobbig natt! :( Imponerande att du orkar dig ut trots att du knappt fått sovit. Hoppas du hittar något riktigt snyggt på P.O.P som är superbilligt (nästan gratis) så att du känner dig glad och nöjd. Hoppas nästa natt blir bättre. Kram.



2009-06-11, 12:54:58

Anonym

jag ska nog börja så smått om nån vecka o blanda i lite... å öka på mer o mer



erika



2009-06-11, 13:33:28



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?