hos naprapaten

2009-06-25, 10:58:34 / Kategori: Allmänt
har precis kommit hem från naprapaten.  hon masserade och sen kopplade hon tens på rygg och nacke. obehagligt först, men riktigt behagligt efter en stund. höll nästan på att somna faktiskt :) bäckenet var i alla fall rakare än senast, vilket var positivt :) hon sa också att bäckenet var väldigt mjukt så jag ska belasta så lite som möjligt. inte sitta mer än nödvändigt utan stå eller ligga helst.blev rekommenderad att använda bärsjal också istället för bärsele. ska kolla om jag kan låna en av någon.

solen strålar och dagen innehåller ingenting :) slappa ska vi göra bara, möjligtvis åka och handla framåt kvällen. det är ju rätt kul om man har mat att äta faktiskt ;)

ska fixa mejas pool och sen blir det bad för hennes del. vi hörs senare!

Emma

Skönt ryggen håller på bli bättre. Eller bäckenet. Typ samma ;)



Vädret är ju strålande :D vi har lite storm också, men man får se de positiva att de är skönt med fläkt i värmen :)



2009-06-25, 11:11:20 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Amanda & Oscar

Jag måste också göra nåt åt ryggen. Vi har en naprapat här i byn men det gäller ju att komma iväg också..



2009-06-25, 13:10:51 URL: http://glantan.blogg.se/

jessica

Skönt att få massage. Kan tänka mig att tensen va obehaglig de tyckte jag den under förlossningen. såg inlägget innan, hon verkar trivas i vattnet :)



kram



2009-06-25, 13:42:10 URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Emma

Usch, det är inte kul med ryggont. En annan gnäller när man är lite trött i ryggen kan inte ens föreställa mig den smärta du måste ha:(



Vagnen är kanon! Kostar mellan 1500- 2000:- ( minns inte exakt) men därikring iallafall. Vi är jättenöjda med den, så smidig att lasta i och ur. Blir som ett paraply då man fäller ihop den. Plus att hon sitter väldigt bra i den. Jag rekommenderar er att lägga en liten slant, det finns ju tokbilliga paraplyvagnar men jag tycker det har varit värt.



2009-06-25, 16:19:53 URL: http://livetmedlija.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?