19 år

2009-03-04, 16:39:09 / Kategori: Allmänt
hemma igen från tandläkaren. inga hål och ingen antydan till hål :) man kunde dock använt dom 400 kr till något roligare! en massa tandsten hade jag, när skka jag lära mej att använda tandtråd kan man ju undra. det var nästan jag inte kom iväg alls eftersom sven glömde att han skulle komma hem och ta meja *suck* jag är fortfarande arg på honom. han är typ världens sämsta på att passa tider, och jag avskyr att slösa på andra människors tid i onödan. nu fick ju både tandläkaren och kunden efter vänta för att han inte passar tiden *suck igen*

tyydligen så är jag dessutom bara 19 år igen enligt tandsköterskan. hon undrade nämligen om jag fortfarande går i skolan, och blev jätteförvånad när jag sa att jag var mammaledig. det är okej om jag inte ser så gammal ut som jag är, men det är inte kul när folk tror att man är under tjugo.

Katja

Skönt att du inte hade några hål!! Nä under 20 vill man kke inte bli tagen för, fyller 25 på lördag och sen tänker jag stanna där ;) lagom liksom.



2009-03-04, 17:44:58 URL: http://lillagrodden.wordpress.com/

Anna

Haha, känner igen det där. När jag var drygt 20 jobbade jag som elevassistent på en grundskola. Högstadieeleverna fick inte sitta på alla platser i matsalen och jag blev skriken på av flera lärare som trodde att jag gick i skolan... Kul att vara 13-16!



Min nya panda- look har däremot gjort så jag sluppit visa leg på systemet de sista gångerna, såå sliten.



Skönt att det inte fanns några hål!



2009-03-04, 19:48:05 URL: http://annasskrutt.blogg.se/

Sara

va bra att du var hållös eller vad man ska säga =)



2009-03-04, 21:58:33 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Anna

Vad skönt att det gick bra hos tandläkaren. Jag har jämt tandsten trots att jag använder tandtråd dagligen, haha. Nu blev du kanske ännu mindre motiverad att använda tandtråd ;)



Där jag jobbade i somras hade jag en kollega som blev förvånad att jag var 22. "Jag trodde du var 16-17" sa han till mig. Mkt skojigt...hmmm...

Jag vet att jag ser yngre ut än vad jag är men 16-17 var väl lite att ta i...Han skulle kanske säga annorlunda nu när jag är sliten och trött jämt. Påsar under ögonen kan lägga på flera år.



2009-03-04, 22:18:45 URL: http://ambi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?