äntligen en bättre natt

2009-03-30, 08:57:36 / Kategori: Allmänt
i natt vaknade lilla skrutt bara två gånger, och båda gångerna var hon jättehungrig, så det var ju toppen. inga vakningar i onödan :) snorig är hon fortfarande man jag tror faktiskt att det är på väg bort nu *håller tummarna* nu sover hon så gott här igen med snutten över ansiktet så att det blir riktigt mörkt. sötnosen.

veckan innehåller för en gångs skull inte så mycket. vi ska nog mest ta det lugnt och mysa. ikväll ska jag på aerobics, på torsdag ska vi på babypower och kanske rytmik. sven har också lovat att följa med så att jag kan shoppa lite kläder på onsdag. det är ju lite tråkigt att ha samma kläder hela tiden. lite mer variation behövs för att det ska kännas bra. tänkte mej väl nån mer kjol, och ett par tröjor. en solhatt till meja är väl också bra, man vet ju inte vad för väder det blir i prag.
inte så länge kvar nu! längtar massor :)

Sara

härligt att ut o resa =) ska alla barn me? =)



2009-03-30, 09:24:05 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Anna

Vad skönt med en bättre natt :) Vi har också haft en mycket bättre natt.

Härligt med resan i antågande. Jag skulle också vilja ut och resa men det kommer nog vänta ett bra tag nu.

Hoppas ni får en bra dag och att solen skiner lika mkt där som här:)



2009-03-30, 09:54:41 URL: http://ambi.blogg.se/

Nina

åå va gullig du är. tack så mkt! :D vädret gör mig iaf på bättre humör. ska klä på oss här och ta oss ut strax. fick sovmorgon!



hoppas Meja blir bättre snart. det är så drygt med det där snoret.. =/ inte kul!



När åker ni till prag? hur länge blir du borta? skoj!



2009-03-30, 10:34:22 URL: http://modesida.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?