äntligen vår?

2009-03-18, 07:27:27 / Kategori: Allmänt
trött trött mamma. halv åtta är inte morgon längre nu är det snarare halv sju. bara att vänja sig antar jag. i natt vaknade hon också klockan två helt i onödan. som tur var somnade hon dirket igen, men det tar ju lite längre tid för en själv att somna om. när hon sover sen ska jag också sova idag.  skrutt är i alla fall alltid pigg och glad på morgnarna och det är ju det viktigaste :)

när vi vaknade och tittade ut så ser det äntligen ut som vår :) solen skiner och himlen är helt blå, tänk att man kan bli så glad över det. nu hålle jag alla tummar för at den snön som finns smälter bort och att det inte kommer nån ny. idag blir det definitivt en promenad. ska träffa malin i eftermiddag och fika med. beundra magen, nu har hon bara två månader kvar, spännande :) det är verkligen tur att jag inte äter kakor och sånt med tanke på hur mycket det fikas vissa veckor...

ha en underbar dag i solen!
.

Maria & Oliver

Ja visst var dom:). Köpte dom på KappAhl.



2009-03-18, 07:37:32 URL: http://mariamedfamilj.blogspot.com

kicki

han somnar mellan 16-19 varje kväll. sover oftast till mellan 6-8 på morgonen :) imorse vaknade han 6.30. när somnar meja då?



2009-03-18, 08:55:42 URL: http://kicki.webblogg.se/

Anna

Visst är det underbart väder idag. Man blir ju så glad :D Blir definitivt långpromenad idag. Hoppas verkligen det håller i sig. Snön borde ju försvinna fort i den här värmande solen. Jag ska också beundra magar idag. VAd man saknar sin egen! Hoppas ni får en härlig dag!



2009-03-18, 09:23:49 URL: http://ambi.blogg.se/

miraz

Maksim blandar och ger vad gäller morgontiderna just nu. Idag var vi uppe kl 5, igår kl 4 och iförrgår kl 6. :)



2009-03-18, 11:34:02

Malin

Hur gör jag det där med bilderna då? Jag är inte så bra på det här med blogg, gör mest det för att mina syrror som inte bor här ska kunna följa Ellen. Men berätta gärna så ska jag göra det med bilderna som Meja är med på.

Kram



2009-03-18, 13:26:46

Malin

Jag tror jag får ringa dig, jag har provat men får inte till det med bilderna. Kram



2009-03-18, 14:42:59

Katja

Blev en långpromenad här med, underbart väder så det gäller att passa på :)



2009-03-18, 20:13:34 URL: http://lillagrodden.wordpress.com/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?