båtmässan

2009-03-05, 20:25:04 / Kategori: Allmänt
egentligen är jag väl måttligt road av båtmässan, men det är ju kul att göra något hela familjen. att titta på fina båtar och så är ju kul en stund i alla fall. killarna byggde egna båtar, och oscar höll på med det i över två timmar (!) han tyckte det var superkul. oliver höll inte på riktigt lika länge men det fanns en massa annat att leka med som han gillade. vi köpte en flytväst till meja så nu är hon redo att segla med oss i sommar :) om vi vågar ge oss ut med henne, men det tror jag nog. till den fick hon en supersöt nalle med tillhörande flytväst. gubben bakom i kön tyckte det var orättvist och ville också ha en nalle när han köpte sin flytväst :)

nu väntar jag på att sven ska komma och massera mej. träningen i morse, och sen en massa promenad på mässan var inte kul för min foglossning kan jag säga. så vetekudden och massage är det som gäller nu. kanske en kopp te...

ha en skön kväll, och sov gott :)

emelie o elliott

hehe..då måste hon va förtjust i musik då =D har ni båt? va e de för sorts båt? kramis



2009-03-05, 21:14:11 URL: http://emlisch.blogg.se/

Nina

vi tänkte ha hela på dopet. fanns inte plats för hela på inbjudningskortet. gillade den som f*n =) förstår att ni ville ha den ni med. kan man sjunga den? visste ja inte =)



såg att det var en massa folk utanför mässan igår. mannens morbror jobbar på mässan. så han va där.. han älskar båtar.. =)



2009-03-05, 21:26:09 URL: http://modesida.blogg.se/

Sanna

jag vet=) om en vecka kommer jag upp. længtar verkligen hur mycket som helst.



har tænkt på det med ficka oxå. ska rita lite på mønster och fundera på hur man bæst gør en. om det ska vara nån ståltråd eller så i kanten på den så att man lætt kan bøja ut den.



2009-03-05, 22:25:16 URL: http://sannanielsen.wordpress.com/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?