härlig promenad :)

2009-03-31, 15:47:15 / Kategori:


det blev en promenad  fina vädret med jessica, malin, sussie och så deras bebisar förståss :) vi gick en tur nere i hamnen och på vägen tillbaka så satte vi oss på en uteservering och fikade lite. vad mycket skönare det är att vara mammaledig nu när det är bättre väder! och så glad man blir av lite sol :)

när jag kom tillbaka till bilen så låste jag upp som vanligt satte ner skrutt i babyskyddet och sen var nycklarna borta. samma sekund börjar hon gallskrika. det finns inget som gör en så stressad som sånt skrik i såna situationer. när jag hade gett upp letandet och ringt sven för att hämta oss så hittade jag till slut nycklarna. dom hade åt ner under babyskyddet. inte konstigt att jag inte hittade dom!

Emma

Hehe.. Men Meja sover väl så bra annars när hon inte är 3 månaders trots. eller? =) Ebba gillar sova haha.. Vi är så tråkiga här hemma så enda hon kan göra :P Eller så är vi för stökiga så hon sover för få lite ro haha :D

Skönt med promenad och fika :D



2009-03-31, 16:09:49 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Sara

skönt me promenad! Jag har också promenerat med en mamma med bebis idag. Dessvärre är det blåsigt och mulet här men ganska varmt!



2009-03-31, 16:40:20 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Anna

Vad skönt med promenad i vårvädret, Nu hoppas man att våren stannar.

Usch, jag blir också tokstressad när Alexander skriker och man inte hittar det man letar efter. Babyskyddet är lömskt. Min kamerasladd låg gömd där ett bra tag.



2009-03-31, 18:47:03 URL: http://ambi.blogg.se/

Helen

Vi var oxå ute i solen och njöt idag :D. Ja tänk så stressad man blir när dom gråter hihihi och vad tokigt allt kan bli då. Meja har verkligen helt fantastiskt vackra ögon :).



2009-03-31, 19:42:15 URL: http://tiemsa.blogg.se/

Madlene

Längtar tills jag också får vara ute o promenera med min barnvagn: ) låter så mysigt när du skriver om dina mysiga dagar: ) Ska iallafall få titta på min lilla stjärna på skärtorsdagen:::))))) längtar! puss på er



2009-03-31, 20:42:41



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?