nio timmar

2009-03-07, 09:16:42 / Kategori: Meja 0-6 mån
vanligaste biverkningen på vaccinet är tydligen att bebisen blir tröttare det närmaste dygnet. det verkar stämma på vår skrutt. i natt sov hon mellan 20 och 05.15 :)  då åt hon och sov till 07.45. det betyder att jag är ganska utvilad för en gångs skull. jag somnade lite efter 22 så jag sov ganska länge i sträck jag med. skönt. nu sover både sven och meja igen så då passar jag på att blogga lite :)

idag har vi inget inplanerat alls. det blir väl en promenad, och en massa mys :) det brukar ju dyka upp saker under dagen som måste fixas och så. typ träden vi tog ner förra helgen. åh, dom hade jag förträngt! ja då har vi att göra idag helt enkelt.
måste fråga er, meja är väldigt hård i magen. har ni några bra tips på hur man löser det?

Emma

Babymassage funkar kanon. Två ggr om dagen. Fungerar kanske inte alltid första dagen men fortsätter man så sätter det igång systemet. Annars sempers magdroppar dem kör vi med.



Ha en bra lördag :)



2009-03-07, 11:34:22 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Kicki

Skönt att hon "bara" vart trött och att de gick bra att ta sprutorna :)



2009-03-07, 13:56:13 URL: http://kicki.webblogg.se/

Sara

massage som någon redan skrivit är bra. Annars så kan man ha messmör i ersättningen. Har inte provat själv men vet andra som gjort det. Sen så finns det en speciell ersättning - bifidus som säljs på apoteket. Vi brukar ge Max några skopor av den varannan dag. Den kan blandas med vanlig ersättning och gör bajset lösare. Sen när hon blir 4 månader kan ni ge katrinplommonpuré =)



2009-03-07, 14:49:44 URL: http://sarasrum.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?